Brev:
Må han få æg og mel i kødboller?
14. juli 2010
Alder:
6 mdr.
Må han få æg og mel i kødboller?
Hej igen!
Tusind tak for svaret omkring jernpulver. Jeg vidste ikke man kunne få det i pulver. Vi har nu prøvet det, og han vil gerne have det. Så det er bare skønt!
Mit spørgsmål drejer sig om mel og æg i fx kødboller. Han er 6½ måned gammel, og jeg vil prøve at koge nogle kødboller til ham. Men må han få mel og æg, som jeg putter i kødbollerne?
Og hvordan laver man ristede rugbrødsbjælker? jeg har læst mange af dine breve, og du nævner dem tit. Men jeg ved altså ikke helt hvordan du laver dem? og må han godt få dem nu, hvor han er 6½ måned?
Det var vist lige de spørgsmål jeg havde på hånden. Der kommer nok flere! :)
Med venlig hilsen
Mia